Великотърновски Окръжен Съд
гр.Велико Търново
Ж А Л Б А
от
Атанас Костадинов Друмев, ЕГН 3802161420
ул. “Цар Борис-I”, № 46, 5250 Свищов
тел. № 0631- 2-65-20, E:mail
tanas@gbg.bg Представена за изпълнение по чл. 120, ал.1 от Конституцията на Република България и по чл.37, ал.1 и чл.39 от Закон за Административното Обслужване на Физическите и Юридическите Лица.
Изпратена с Известие на Доставянето 770/24 октомври 2003 г., 14,15 часа по файл OTKAZOBLASTENDrumev.doc.
Този тук с допълнението е корегираният и най-точен текст. OTKAZOBLASTENDrumevKOR.doc
Кратко резюме по предмета на Жалбата пред Окръжен Съд и правните основания, както следва.
ОТНОСНО: съдебна ревизия на мълчалив отказ по повод искана устна и за искана писмена справка – Жалба с Вх.№ СА—01-33-2796/25.09.2003 г. и Жалба с Вх.№ СА-01-33-2796/30.09.2003 г. при териториален орган на републиканската власт-Областната Администрация във В.Търново.
ПРАВНО ОСНОВАНИЕ: . Неправилност на метод на изпълнение на републиканска дейност. Безпринципност на откази- формално равенство пред законите Членове 56, 57, чл.41, ал.1, чл.120, ал.2 и чл. 45 от Конституцията. Членове 1, чл. 2, ал.1, чл.3, т.1.- т.3., чл.5, чл.17, ал.1, чл. 20, ал.1 във връзка с чл.16, ал.1 от Закон за административното обслужване на физическите и юридическите лица-ЗАОЮФЛ; Членове 2, ал.1, 2 , 3, 4, чл. 10, чл.12, ал.1чл.29, ал.1, чл.31: т.4, чл.32, ал.1 от Закон за администрацията-ЗА, Членове 4, ал.1, т.2, чл.14, ал.2, чл.20, ал.1, чл.21, ал.1 от Закон за републиканския служител-ЗДС, Членове :76, ал.1 и 2, чл.77 от Закон за Държавната Собственост-ЗДС; Членове 32, ал.2, чл. 29, ал.1 от ЗАП. Членове 11 и чл.5, т.1, чл.12: т.1.-5. от ЗВАС (по смисъла на хипотеза втора от чл.2, ал. 2 от ЗАП- отмненен ), във връзка с чл.45 от ЗАП по смисъла на чл.1 и чл.2, ал.1 от ЗАОЮФЛ.
Уважаеми Окръжни Съдии
Като отчитаме диспозитива на Решение № 21 на Конституционния Съд по к.д. № 18/95 г. за тълкуване на разпоредбата на чл.120, ал. 2 от Конституцията (ДВ, бр.99 от 1995 г.), считаме, че незаконосъбразността на отказа от страна на републикански служители при областната администрация (ОА) по принцип е атакуема само пред Окръжен съд (виж. втора хипотеза на чл.21, ал.1 от ЗАП във връзка с чл. 12 от ЗВАС), си разрешаваме да Ви замолим да образувате съдебна ревизия по чл. 37, ал.1 от ЗАОЮФЛ.
Разрешаваме си първо да отбележим параметъра на условията, необходими за образуване на производство пред Областен Управител, респективно пред Окръжен Съд. 1. Наличието на стабилен факт-мълчалив отказ. Става дума за обстоятелствата, случили се след цитираната Жалба от 25.09.2003 г. Същата е подадена веднага в деня на получения устен отказ въз основа на искана устна справка. Поддържаме изнесените обстоятелства по тази Жалба още веднъж.; 2. Наличието на инициирано административно производство пред ОА по устна Молба и писмени Жалби. С цитираната Жалба от 30.09.2003 г. е потърсена ревизионна намеса от страна на Областния Управител, като са депозирани искания за отмяна на първоначалния вътрешноведомствен отказ; поискано е също така да се издадат обикновени ксеропреписи от индивидуални административни актове (ИАА), подробно описани в текста на Жалбата. Същите са били нужни с оглед получаването на точна информация за рекзивитите на цитираните в Жалбата ИАА с оглед една бъдеща административна услуга, която ще се иска пред Областния Управител (ОУ) 3. Начилието на засегнат интерес по отношение на А.К.Д. в качеството му на съсобственик на наследствен имот - планоснимачен №1781, кватрал 55, парцел III на община *Свищов* във връзка с неговата законова реституция – ЗВСВНОИ по ДВ, бр.15 от 21.02.1992 г. Отсъствуват ограниченията по чл.3 от ЗАП, както и ограниченията по смисъла на чл. 7, т.1.-3. от ЗВАС. Наличието също така на накърнено право на административно обслужване. С фактът “мълчалив отказ” е сложена окончателна преграда към по-нататъшното задоволяване на правото на административно обслужване още и защото няма предвидена законова процедура за обжалване пред по-висшестоящ административен орган-изчерпана е административната процедура. Тоест, замолваме да легитимирате активно като страни в административния процес Атанас Костадинов Друмев-ищец, а Областен Управител на ВТ област-ответник. По следния предмет на спора: - публично – правното задължение на републиканските служители при областната администрация за предоставянето на поискана административна услуга, задължението за предоставяне на информация, касаеща правата на молител или жалбоподател.
А сега , ето фактите както следват:
1-. Изявена е устна молба от пълномощника на А.К.Д. за справка по общодостъпните регистри за държавна собственост. Това е станало на 25.09.2003 г. между 14,05 и 15,10 часа. Устната молба е приета от служител при областната администрация –Павлина Желязкова, стая 209 – която е пояснила, че не може на момента да даде тези регистри и че трябва да се иска разрешение от ръководитиля на отдел “държавна собственост”, г-жа Светла Александрова,стая 204 при ОА. Пояснила е, че такъв е редът в ОА.Това е първият изричин отказ; 2.- Веднага след отказа, се е потърсила намесата на ръководителя на отдел “държавна собственост”. Същата е казала, че не може да дава такива справки и че ако иска молителят да ги има, да иде в съда-там имало обемно дело с приложени актове. Представил изричното си пълномощно, упълномощеният Г.Д.Г. е настоял да се даде достъп до регистрите, за да може да се направи нужната първоначална справка за правните факти, съдържащи се по тези актове. Става дума за номер на заповеди, дата на извеждането от бившия Изпълком и др., данни, все таки нужни за една изрядна бъдеща Молба до Областния Управител с искания за саморевизия на някои от по-новите актове, с които е дадена на “оперативно управление” към ТБ “Биохим” наследствената съсобственост на А.К.Д. Изказана е волята да се даде възможността да се копират на ксерокс тези актове за сметка на А.К.Д. Отказано е. Провел се е един спор върху това, че ТБ ”Биохим” държи на порочно основание чужда собственост в размер на 302 кв.м. Опонирано е от страна на Светла Александрова, че имало решение на съда, с което на А.К.Д. е била възстановена собствеността в частта и по размери, определени от експертиза. На това съждение е наведен довода, че съдебните решения на съда са взети при неправилна съдебна процедура, понеже така са забъркали адвокатите молителя, че се е тръгнало по погрешен път – чл.4 от ЗВСВНОИ, вместо по пътя на чл.6, а после в случай на отказ - да се атакуват индивидуалните административни актове пред ВтОС по незаконосъобразност (нищожност), чрез които някога е била отчуждена съсобствеността на А.К.Д. Такава е била нормалната процедура през 1992 г.; 3.- След този настойчив отказ, веднага е депозирана писмена Жалба (Виж Приложение), с която е замолен Областния Управител да преоцени позицията на ръководителя Светла Александрова с оглед това, че намесата на ОУ след Закон за Държавна Собственост в сила от 01 юни 1996 г. е предполагал нова намеса от страна на държавен орган да се преактува една отчуждена собственост.(виж също така чл. 6, ал.5 –изм.ДВ, бр.65 от 1995 г. –промяна на БСП?!) И защото А.К.Д. има косвени данни, че друг имот, по-начало бил общинска собственост, е преактуван като държавна частна собственост ( имота на Герасимов, за когото е станало реч в диалога със Светла Александрова); вероятно преактуван негов имот в размер на 302 кв.м. Наведен е аргумент, че по Правилника за банките, ТБ ”Биохим” не се явява правоприемник на Българска Народна Банка и поради тази причина не може да съществуват АДС в които е отразено, че има правоприемство. И че, следователно вещното право на държане или ползване не може да се използва от реституирания собственик, а от друго трето лице!! 4.-На тази нова Жалба по силата на чл.33, ал.2, т.1 от ЗАОЮФЛ (виж Приложение), не е откликнато принципно правилно, принципно прозрачно поне чрез едно писмено уведомление за започнато или отказано дисциплинарно производство срещу отказа на Св.А., което е било редно да се извърши с оглед административната защита на едно публично субективно право. По този начин А.К.Д. се е изправил пред едно формално равенство през законите, чието фактическо изпълнение се иска от ВтОС.
Относно допустимостта на настоящата Жалба По сроковете: на 13 октомври 2003 г. изтича двуседмичният преклузивен срок за произнасяне по Жалбата от страна на по-високо стоящият административен орган–29, ал.1 и 31, ал.1 и 2 от ЗАОЮФЛ (виж. чл.29, ал.1 от ЗАП.) Преклузивният срок за обжалване на отказ започва да тече от 14 октомври 2003 г. и изтича на 27 октомри 2003 г. С преуреждането на материята за отказите по ЗАОЮФЛ - § 3, т.1 се отмени алинея втора на чл.2 от ЗАП, а материята по чл.19, ал. 2 от ЗАП се преуреди по чл. 37, ал. 2 от ЗАОЮФЛ. (материята за отказите. Чл. 37, ал.1 визира само мълчаливите откази, докато чл.38 визира само изричните откази). Това беше сторено, с оглед избягването на процедурата “подаване на жалба до съд чрез органа, издал акта” и с оглед своевременното париране на идеята, под формата на саморевизия по ЗАП да се дава възможността за републиканските служители да превръщат един юридически факт - “мълчалив отказ” - в императивна норма. Така се преодоля до известна степен напористата теория да се отъждествяват ИАА с отказите. С чл. 37,ал.1 и 38 от ЗАОЮФЛ се даде възможността за пряко атакуване на отказите направо пред Окръжен съд. Представяме Ви, следователно, една напълно допустима Жалба в процесуално отношение. Ето защо замолваме първо на първо да се произнесете върху така наведена допустимост в първото по делото заседание, като ни призовете, за да вземем участие. Колкото до основателността и, замолени сте да изслушате нашите аргументи в подкрепа на твърдението ни, че сме изправени, изправен е включително и съдът пред юридическия факт мълчалив отказ (двукратно проявен), един тотален отказ от правораздаване, тотален отказ от признаване на права, една безпринципност на републиканско управление, едно неправилно бездействие от страна на ОУ, един юридически факт на управленска тактика, пред една неморалност,фактическо неравенство.
А) Кое считаме като задължение на републиканските служители при ОА?
Тук само ще отбележим респективните норми, които е редно да се приемат като юридически факти или юридически събития, макар теорията да отрича тяхното съществуване. Защото, по-нашему, това са дедуктивни факти, по които всеки – българин или чужденец – може да предположи съществуването им в реалния живот и че същите имат значението на факти при определянето на субективните права на всеки търсещ правна защита- за правосубекта и правоотношението в което той влиза. В този ред на мисли, дължим да Ви известим, че настояваме да приемете наш проект за мотиви и диспозитив на Вашето решение, които ще представим, едва след като изслушаме “аргументите” на ответната страна – ОУ.
А сега, ето кои са дедуктивните факти, в сила и действуващи към момента на подаването на настоящата Жалба пред ОС.
1. Членове 56, 57, ал.3, чл.41, ал.1, чл.120, ал.2 и чл. 45 от Конституцията. Става дума за неотменими основни права на гражданите. Това са косвени аргументи за едно субективно право, неограничавано по задължение от страна на всеки. Дори да има въведено военно или извънредно положение, цитираните и наведени като аргумент други членове от Основния Закон, не предполагат тези субективни права да бъдат подлагани на ограничение. В този ред на мисли, бихме желали да кажем, че ОУ е действувала като във военно поделение; тоест, мъчаливият отказ се явява израз на една неотживяла административно-командна система, наречена “военен комунизъм”. Действувала е както по времето на инквизицята, отказвала последната дума на обвинените- “отказ чрез мълчание”. ОА е действувала, следователно, като един извънреден съд, отказвайки да признае с действията си правосубектността сега и за в бъдеще на А.К.Д. по повод неговия засегнат интерес. Става дума за косвени задължения по чл.57, ал.3.
2.. Членове 2, ал.1, 2 , 3, 4, чл. 10, чл.12, ал.1, чл.29, ал.1, чл.31: т.4, чл.32, ал.1 от Закон за администрацията-ЗА. Тук са изведени конкретните принципи и норми, чрез които републиканската администрация действува при изпълнението на единната държавна политика.
3. Членове 4, ал.1, т. 2, чл.14, ал.2, чл.20, ал.1, чл.21, ал.1 от Закон за републиканския служител-ЗДС.Чрез тези норми се урежда статута на републиканския служител, задължен със спазването и защитата на правата и законните интереси на гражданите. Задължителното подписване на клетвен лист допълнително ангажира републиканския служител с изпълнението на поетите от него ангажименти. Определени са по императивен ред, изрично, задължения към гражданите, един от които се явява Атанас К. Друмев. Предвидена е длъжностна характеристика за републиканския служител, така че да се знае от всеки, който има искания пред респективния орган на местната власт. Тук има изрични задължения за администрацията към гражданите и техните права или законни интереси. Предвиден е клетвен лист като условие за заемане на републиканска длъжност.
4. Членове 1, чл. 2, ал.1, чл.3, т.1.- т.3., чл.5, чл.17, ал.1, чл. 20, ал.1 във връзка с чл.16, ал.1 от Закон за административното обслужване на физическите и юридическите лица-ЗАОЮФЛ. Този закон не съдържа императивната норма “мълчалив отказ”. Това не е инструктивна норма.Това е само юридически факт на републиканско управление. За този мълчалив отказ е въведен специален ред за обжалване пред Окръжен Съд по повод искане на административна услуга. Става дума за чл.37, ал.1. Счита се, че “отказа чрез мълчание”, познат на българското законодатество от 1934 г. е реципиран и подобрен вариант на норма от законодателството на Германия след изборното мнозинство на NSDAP от Януари 1933 г.
5. Членове 76, ал.1 и 2, чл.77 от Закон за Държавната Собственост-ЗДС. Предполага една всевалидна публична достъпност на всеки до актовете за държавна собственост, съхранявани и пазени от ОА. Няма юридически акт, с който жалбоподателят А.К.Д. да е лишаван от тази общодостъпност, нито има данни, че А.К.Д. че не е дееспособен правосубект.
6. Членове 32, ал.2, чл. 29, ал.1 от ЗАП. Членове 11 и чл.5, т.1, чл.12: т.1.-5. от ЗВАС (по смисъла на хипотеза втора от чл.2, ал. 2 от ЗАП-отмненен ), във връзка с чл.45 от ЗАП по смисъла на чл.1 и чл.2, ал.1 от ЗАОЮФЛ. Правото на всеки да обжалва действията на администрацията по административен и съдебен ред.
7. Косвен аргумент. Членове 3, чл.4, ал.1, чл.6, т.1., 2 и 4. от Закон за достъп до обществена информация-по аналогия. Не е въведена забрана, освен по някои пунктове. Случаят с жалбоподателят не подада в хипотезите на ограниченията по чл.7 от Правилника за прилагането на ЗДОИ-обн. в ДВ, бр.115/2000 г., и в ДВ, бр.22/2003 г. не става дума за искана от него класифицирана информация. Следователно, мълчаливият отказ създава една привидност на легалност в дейността на администрацията и нелегалност от страна на поискалия административна услуга. А това е обидно за жалбопадателя.
Б) Кое считаме за публично субективно право на конкретния гражданин Атанас Костадинов Друмев?
1.Член 1 от Допълнителен Протокол към Конвенцията за защита правата на човека – обн. в ДВ, бр.66/92 г. – жалбоподателят има правото да се ползва мирно от своята собственост. Тя не може да бъде ограничавана, освен в интерес на обществото. Няма данни за А.К.Д., че желае да използва своята собственост за немирни цели, както и че няма данни по исканите документи от ОУ за наличието на някакъв обществен интерес за отнемане на неговата собственост: засега, част от нея се ползва от ТБ “Биохим”, която банка не е създадена в изпълнение на обществен интерес, бидейки частна банка; няма една публична собственост, посветена за задоволяването на всеобщ обществен интерес.
2. Членове 56, чл.41, ал.1, чл.120, ал.2 и чл. 45 от Конституцията. Правото на достъп до информация, правото на административно обслужване от страна на местната републиканска власт.;
3. Наличието на специален ред за задоволяване на правото на достъп до информация и ред при реализирането на правото на административно обслужване - ЗАОЮФЛ – чл.1, чл.2, чл.10 – за кръга от лица, длъжни по този закон;Чл.11,ал. 1 и 2 – инструктивна норма към републиканските служители за субективното право на гражданите, яваващи се пред тях с искания, молби, жалби и прочее; чл.16, ал.1 – сроковете за извършване на адм. услуга – 3 дни; чл.17, ал.2-за исканата форма на услугата.
Изводи:
1.Неизпълнението на административното задължение е едно административно правонарушение, накърняващо публичното субективно право на гражданина А.К.Д. да иска извършването на конкретната административна услуга за поисканата информация.
2. Неизплълнението на задължението за дължима административна услуга може да бъде законосъобразно, само чрез изричен отказ, като се упоменат законовите основания за отказа (Виж по-горе за ограниченията по Конституцията по повод искана информация.) Всеки мълчалив отказ, следователно се явява безпринципност на управление. Дори да е основателен, то тази основателност се дължи като минимален писмен отговор в изпълнение на публичното задължение от страна на държавен служител- чрез изричен отказ.
3.Всеки мълчалив отказ се явява неправилен от гледна точка на гносеологическите корени на реципираното у нас право. А следователно се явява неправилен от гледна точка на автономията и независимостта на изпълнителната власт , поставена в зависимост от друга, порочна воля. Тоест, той е един неправилен управленски акт, независимо от нивото на неговото случване. Макар и теоритично необоснован достатъчно правилно, мълчаливият отказ е редно да бъде санкциониран не само чрез една съдебна ревизия, но също така и по линията на Закон за отговорност на държавата за вреди причинени на граждани-по ал.1 и 2 на ЗОДВПГ.
4. Мълчаливият отказ поражда последици в правната сфера на жалбоподателя, като това са на първо време пропуснати срокове и непредвидени разходи.
Забележка: Считаме, че Тълкувателно Решение № 4 от 24.06.1993 г. на ОСГК на ВС на РБ с докладчик Добрила Василева е само една малка стъпка към отграничаването на ИАА от отказите. Не можем да се съгласим с твърдението, че последвалият изричен отказ е също така ИАА, подлежащ на общо обжалване. Той е само индикация, признание от страна на ДА за проявен мълчалив отказ или се оказва само едно право на възражение в ответ на подадената в срок жалба-както при гражданската процедура при подадена въззивна жалба в 14-дневния срок за възражения на ответника. Чл.4 от ЗВСВНОИ съдържа инструкция, не се явява императивна норма, поради което не може да бъде легалният вход на жалби или искове пред съдилищата. Неправилно е да се образува производство като такова на основание чл. 4, освен и единствено пред Окръжен съд при атакуване на мълчалив отказ. Просто защото няма смисъл да се прескача процедурата срещу мълчаливия отказ – това уродливо явление в изпълнителната дейност на администрацията.(Сравни чл. 2, ал.2 от ЗАП-отмн.) Приемането само на подобни изрични откази за раглеждане, дава, образно казано ново дихание на мъчаливия отказ и предлолага неговото възпроизвеждане по всички нива на изпълнителната власт. А това несъмнено би означавало и означава, поддържане на тоталитаризма. Защото мълчалавият отказ е тотално непризнаване на човешките права.
В заключение:
Като отчитаме, че ЗАОЮФЛ въвежда обжалването на отказа като санкция срещу неизпълнение на задължение да се извърши административна услуга и след като предметът на спора при обжалване на отказа е основен въпрос на съдебната преценка дали такова задължение съществува, очевидно е, че ЗАОЮФЛ обезпечава защитата само срещу отказите (мълчаливи или изрични) да бъдат извършени исканите административни услуги. Ето защо, считаме за правилно да поискаме от Вас решение, с което да установите наличието на публично-правното задължение за републиканските служители в ОА от В.Търново да извършват поисканите административни услуги, както и да установите двукратното накърняване на ресипрочното публичното право на молителя и жалбоподатя А.К.Д. от страна на републиканските служители Светла Александрова и Красимир Генчев. Настоява се за санкциониране на административното правонарушение чрез прогласяването на неговата неправилност. Настоява се да се възстанови правото на А.К.Д. чрез присъждане на задължението за ОУ - удовлетворяване на осъдителен иск срещу ОУ. Да възстановите също така накърненото публично субективно право на А.К.Д. по реда на административното производство, като признаете неговото фактическо равенство пред законите по следния начин: 1.- Да се задължи ОУ с предоставянето на исканата устна справка, като се даде възможността на А.К.Д. на свободен достъп до публичните регистри за държавна собственост, касаещи или имащи пряко и косвено отношение към неговия съсобствен имот, отчуждаван с акт на държавна собственост (АДС) от Председател на Изпълкома на ОкНС през 1977 г., преактуван с АДС и от ОУ- рамките на четири часа работно време; 2.- Да задължите ОУ да предостави обикновени ксеропреписи на поисканите от А.К.Д. индивидуални административни актове, както и други такива, последващи присъствената справка; 3. -Да осъдите ОУ да заплати пътните разноски от Свищов до В.Търново и обратно, дневните разноски, извършени от А.К.Д. по повод личното му или представително явяване в ОА както и похарчените средства за изготвявеното на настоящата Жалба: общо в размер на 50 лв.(петдесет) до 24 октомври 2003 г. вкл. 4.- Да уважите последващите разноски, свързани с личното или представително повторно явяване на А.К.Д. в ОУ, разходите за явявянето му по всички засадания на Окръжния Съд по настоящата Жалба, както и адвокатското възнаграждение-( чл.45 от ЗАП –ГПК по смисъла на разноските по чл.1 и чл.2, ал.1 от ЗАОЮФЛ-ГПК за разноските); 5.- Съдът е замолен също, след като изготви диспозитива и мотивите на своето Решение, да извести А.К.Д на посочения от него адрес с обикновено писмо и го извести включително и по неговия електронен адрес.
Доказателства: 1.- Съдът е замолен да допусне, призове и разпита гр.л. Гриша Димов Грозев, ул. Хаджи Димитър №34-А, ап.16, тел. 2-34-08- при довеждане; 2.- На основание чл. 45 от ЗАП във връзка с чл.152 от ГПК, да се задължи Областен Управител да представи в съда следните документи: а) Длъжностните характеристики за началник на отдел “Държавна Собственост” – Светла Александрова и същата за Красимир Генчев-ОУ; б) Клетвените листи за двамата републикански служители-Александрова и Генчев ; в) Устройствен Правилинк за работата на ОА по чл.6, ал.2 от ЗА – значението на тези документи е: да се провери, доколко поимено цитираните републикански служители са се задължили лично по клетвата да спазват стриктно КРБ и законите. 3.- Приложените тук накрая и 4.- ОУ да се задължи да представи клетвен лист за юриконсулта на ОА, натоварен с права да представлява ОУ пред съдилищата. Срещу допускането му се възразява предварително.
На основание чл.45 от ЗАП във връзка с чл.114 от ГПК съдът е замолен да задължи ОУ – Красимир Генчев - с личното си явяване, за да отговаря на въпроси, както следва: 1. Има ли постъпила в ОА писмена Жалба от Атанас Друмев срещу отказ от страна на ръководител на отдел “ДС-стая 204” да му се даде възможност за справка по актовете за държавна собственост – поискана устна справка; изпълнява ли Павлина Желязкова (стая №209, приземен етаж) експертна републиканска длъжност; 2. Има ли защитна административна процедура на субективното право на А.К.Д. по смисъла на чл.41, т.1 от ЗАОЮФЛ – дисциплинарно производство. Ако няма диц.произ. защо не е предвидено такова след Жалбата, подадена още в деня на отказа и в последствие въз основа на втората Жалба; 3. Има ли постъпила в ОА писмена Жалба от Атанас Друмев срещу отказа на Светла Александрова с конткретизация на актовете, от които се иска обикновен ксеропрепис. Има ли надлежно искане за предоставянето на административна услуга; 4. Признава ли ОУ основателността на исканата административна услуга и информация в смисъл, че не е забранена услуга и информация по силата на чл.41, ал.1 от КРБ; 4. Счита ли своя мълчалив отказ да се произнесе в 14-дневен срок за основателен или не.
Приложения: 1. Един брой ксероперепис от Жалбата за противната страна-ОУ; 2. Удостоверение за наследниците на процесния имот Костадин Друмев; 3. Документ от Териториална Данъчна Дирекция в Свищов за заплатен годишен данък за собственост на процесния имот от общо 302 кв.м.; 4. 2 броя ксеропреписи от първите страници на цитираните Жалби, регистрирани в ОА и щемпеловани от ОА; 5. Нотариален акт №12, по нот.дело №746 от 1970 г.; Нотариален акт №29 по нот.дело №764 от 1960 г. на името на бащата на А.К.Д.- Костадин Анаснасов Друмев.
Свищов, 24 октомври 2003 г.
Декларирам, съзнателно и искрено, че сведенията, които фигурират по този формуляр, са точни.
Атанас К.Друмев
NB!! Изпратена с препоръчано писмо ИД №770/24. октомври 2003 г., 14,15 часа. Изведено съобщение, а в същност ИЗРИЧЕН ОТКАЗ от изходящия регистър на ОА- №СА-01-33-2796/24.10.2003 г.