2022-06-29 0
Това лято Honda празнува завръщането на фестивала Wheels and Waves в Биариц, Франция, като демонстрира десет от най-добрите в Европа "къстъм" разработки на тема Rebel, сред които предложения от Испания, Португалия, Италия, Франция и Обединено кралство.
Онези от вас, които нямат възможност да посетят събитието на живо, ще могат да видят специалните изпълнения на мотоциклетите на сайта, наличен на шест европейски езика - английски, френски, немски, италиански, испански и португалски. Веднъж, след като потребител гласува за всяка от машините, той ще може да изтегли лолпейпър на своя фаворит, както и да сподели избора си в социалните медии. Победителят сред "къстъм" машините ще бъде обявен в края на август след приключване на гласуването.
Създател: Motoveiga, Брага, Португалия
Португалският дилър Motoveiga се вдъхнови от испанска рицарска броня и флорентински лилии от ХVI век, за да превърне своя CMX500 Rebel в подвижно произведение на изкуството. Ръчно боядисаният резервоар е допълнен от също толкова грижливо преработени рамка на предния фар и капак на съединителя. Заглушител Vance and Hines и кожена седалка добавят финалните щрихи към новия облик на машината.
Създател: Honda Garonda, Португалия
Lucy отразява португалското слънце и е творението на дилъра Honda Garonda. Уникалната по рода си цветова схема в златно и бяло е допълнена от ръчно изработеното лого на Rebel върху резервора и е съчетана с гуми с бели стени и златни джанти. Вдъхновен от CB175 от края на шейсетте и началото на седемдесетте години на миналия век, мотоциклетът Lucy е с променено задно окачване, нови радиаторни решетки и заглушител Vance and Hines.
Създател: Guy Willison, 5four Motorcycles, Обединено кралство
След като вече създаде "къстъм" варианти на CB1100RS и CB1000R, британският производител на мотоциклети Guy Willison продължава своето пътешествие с Honda и с машината 5Four Honda Rebel Street. Вдъхновена от градските олекотени улични пистарки, тази версия на CMX500 "носи одежди" в цвят на напукана слонова кост и в яркочервено от доставчика Pro Kustom. Откриваме ръчно изработени части навсякъде в машината, включително и ръкохватките от здрава бразилска дървесина, съзтезателната "опашка" и стоманената рамка за номера отпред. Обликът е допълнен от уникален титанов ауспух Racefit Urban Growler.
Създател: MAAN, Motocicli Audaci, Сардиния
Motocicli Audaci, сардинският създател на поръчкови мотоциклети, почерпи вдъхновение от пясъчните състезания през 30-те години на миналия век. Основните доработки са напълно промененото предно окачване, 19-инчовите джанти със спици и стоманената ауспухова система, увенчана със заглушител SC-Project. Зашеметяващи са декорациите на резервоара и поръчковата опашка, изпълнени в златисто и червено. Всичко това е допълнено от щрангове на ръкохватките на кормилото, както и от нова кожена седалка.
Създател: Akaimoto, Барселона, Испания
Не е чудно, че тези създатели на "къстъм" модели на Honda са сътворили успешни интерпретации на CB1000R и CB650R, сега дилърът от Барселона издига усещането за CMX1100 Rebel на съвършено ново ниво. Вдъхновението идва от спортните ретробайкове на от гамата Neo Sports Café на Honda. Мотоциклетът е с поръчкова рамка, допълнена от по-високо разположен резервоар и специална цветова схема от дизайнера Chopinart. Щипки Kalex на ръкохватките и специален скъсан заглушител са финалните щрихи от облика на машината.
Създател: Ikono Motorbike, Мадрид, Испания
Проектиран и създаден в партньорство със студията Nomade Cycle и Dave Design, Mikuniguro е наречен на коня на непобедимия генерал и самурай Хонда Тадакацу, който според легендите никога не е раняван в битка. Вдъхновен от Honda D-Type, от стила стила brat (японски, доста сходен с този на "кафе рейсърите", но с по-скъсено "тяло" и с плоска седалка) и тенденция на японските "бобъри", този CMX500 е със специална цветова схема от Dave Designs, компания, известна с това, че декорира шлемовете на пилотите от HRC – Маркес и Еспаргаро. Останалите подробности за машината са заглушител от Vance and Hines, преработени предно и задно окачване, щрангове на кормилото, опашка, декорирана с micro LED светлини и маншони на вилките.
Създател: Mallorca Moto, Майорка, Испания
Няма как да объркате тази разработка на Mallorca Motos - цвят зелен металик, съчетан с акценти в черен мат и бяло, подчертаващи ъглите и специфичните извивки на мотоциклета, включително и слюдата, предния калник, резервоара и ауспуха. Вдъхновената от стила нео ретро машина е с кръгли огледала, модифициран заглушител от CB300R, маншони на вилката, опашни светлини под седалката, ромбоиден декоративен шев на седалката и спортна, изнесена напред позиция на ездача.
Създател: FCR Original, Шовини, Франция
Майсторите от FCR Original искаха да подчертаят едновременно практичната и игрива страна на Rebel, но всъщност го направиха по-спортен, мускулест и агресивен. Промяната в задната вилка позволи вкарването на чифт черни задни амортисьори Öhlins, както и 17-инчова задна джанта от CB500F и гума Dunlop D212 190/55-ZR17. Предните калници са понижени с 25 мм, уголемени са ръкохватките, направени са и други промени. Резервоарът е от полиестер-въглерод с алуминиев пълнител, светлините са LED, а седалката е облицована с алкантара. Ауспухът е стоманен от FCR Original.
Създател: FCR Original, Шовини, Франция
Тази интерпретация се придържа към стилистиката на "бобърите". Вилката и окачването са запазени, но са понижени с 25 мм отпред, докато поръчковите черни джанти са "обути" в дебели гуми Bridgestone. Ръкохватките са алуминиеви, седалката – с перфорирана кожа, а семплият преден алуминиев калник е с покритие Mirrachrome. И тук като при гореспоменатата машина The Sport французите са добавили резервоар от полиестер-въглерод с алуминиев пълнител, но със синьо покритие Mirrachrome. Ауспухът FCR Original с керамично покритие подчертава красотата на този механичен звяр.
Създател: FCR Original, Шовини, Франция
Третият член на фамилията на FCR е с преработени оригинални линии на CMX500, което му придава абсолютна нова идентичност. Вдъхновението идва от фестивала Wheels and Waves и калифорнийския дух, двигателят все пак е непокътнат, но са направени промени в задното окачване, щангите, ръкохватките, индикаторите, предния калник, ауспуха, резервоара и багажника. Машината е боядисана в синьо и бяло с мотиви на вълна върху резервоара.