навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Технологии

"АСБИС България" добавя още един бранд в продуктовото си портфолио - TCL

2020-07-06 0

Водещият дистрибутор на IT оборудване и решения "АСБИС България" обяви навлизането на марката TLC на българския пазар. Продуктовото портфолио на големия световен производител ще бъде представено от модерните и удобни аудио слушалки на бранда, TCL Electronics (съкратено от The Creative Life) е една от най-големите корпорации за производство на потребителска електроника. Сред нейните амбиции са разработването и внедряването на най-модерните и интелигентни технологии. Нейна цел е създаване на иновативни продукти, достъпни за широк кръг потребители. TCL е сред лидерите по брой регистрирани патенти на годишна база. 

"Добре установените взаимоотношения с ключови партньори на регионалните пазари, както и успешният опит в стартиране и популяризиране на домакински уреди и електроника за крайни потребители, се превърнаха в основни фактори при избора на партньор. Очакваме дълго и ползотворно сътрудничество с международния холдинг ASBIS и си поставихме за цел да заемем значителен дял от пазара на аудио аксесоари тази година “, коментира Шарон Сяо, директор на отдела за интелигентна свързаност в TCL Electronics.

"АСБИС България" има огромен опит в успешното налагане на нови брандове на българския пазар. "Следвайки стратегията за развитие, компанията ни продължава да разширява продуктовото си портфолио, като се фокусира върху най-обещаващите пазарни сегменти. Вълнуваме се, че стартираме дистрибуция на линията от модерни аудио продукти на TCL - един от световните лидери в потребителската електроника. Уверени сме, че стилният дизайн, уникалните иновативни технологии и най-важното - прекрасният звук и качество на слушалките TCL - няма да оставят безразлични нито потребителите, нито партньорите ни", заяви Кристиян Спасов, продуктов мениджър в "АСБИС България".

Гамата от TLC слушалки е представена от различни типове модели – безжични или с кабел, тип "тапи" или "over ear". Разделени са на четири тематични серии:

SOCL – предназначени са за потребители, които искат да се откроят с ярък съвременен стил. Тези слушалки се отличават с прозрачно тяло с градиентен цвят и мощни високоговорители в компактна форма, удобни за дългосрочна употреба;

MTRO - подходящи за градските хора, които основно се стремят да бъдат себе си. Основните характеристики на тези устройства са гъвкав дизайн, оптимален комфорт и удобство при ползване. Звукът е хипнотизиращ - с подсилени ниски честоти с отлична звукоизолация;

ELIT е първокласна колекция със сертифицирани Hi-Res високоговорители, които възпроизвеждат музика с висока степен на прецизност. Технологията за активно изолоране на шума, дългият живот на батерията, функцията за бързо зареждане и компактният дизайн са несъмнените предимства на серията;

ACTV - ще станат любими на всички, които обичат да спортуват. Високият клас на защита, надеждната фиксация и дълбокият бас ще направят тренировките още по-динамични и ефективни. 

Слушалките на новата марка TLC вече се появиха в търговската мрежа от месец юни.

за 40%  против 60%  2088 гласували
принтирай блогове добави в любими